söndag 14 augusti 2011

Auktionsfynd!

Idag åkte jag och mamma på auktion, vi såg en del tyglådor som jag ville ha men jag skulle jobba så jag hade inte tid att stanna. Min snälla mamma däremot åkte tillbaka och ropade in en stor låda överfull av gamla förkläden. Mycket är slitet men väldigt mycket går att använda till det som jag vill använda det till, lapptäcken, kuddar, gosedjur och annat pyssel...

 dessa är hela och i bra skick....
 dessa är slitna och vissa har hål men ska de ändå klippas sönder så gör det ju inget :)

Sen var det några förkläden som jag bara inte kan sätta saxen i. Förkläden är otroligt underskattat. Jag använder det aldrig men nu måste jag börja göra det. Det är faktiskt både snyggt och otroligt smart! Så dessa ska hängas upp i köket och användas!

 Supersnyggt mönster.
 Urgulligt med spets.
 Supersött med fina detaljer.
Ännu ett snyggt mönster.

Allt detta för 150 kronor!
FYND!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...