måndag 10 januari 2011

Förändring

Jag har länge funderat på att klippa av mig mitt långa hår, det har sträckt sig långt ner på ryggen, jag har fastnat i det när jag rört mig i sängen, Maja har allt för lätt fått tag i det och hon drar hårt :) Men jag har varit kluven för jag trivs i långt hår, jag älskar flätor och jag tycker det är fint men idag ringde jag frisören, fick en tid snabbt och mycket hår åkte av. Det var en rejäl hög med hår på golvet när vi var klara. Nu ikväll tvättade jag håret, lät det självtorka och det lockar sig ganska mycket! Underbart, jag har blivit lockig på gamla dar :D Dessutom har jag lugg igen, jag gillar lugg.

Jag är nöjd!

1 kommentar:

  1. Vad häftigt att du fått lockigt hår! Det kanske "orkar" locka sig nu när det inte är så långt. ;)Jättefin är du tycker jag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...