onsdag 3 november 2010

Babyproffsen är proffsiga

Igår börade jag kika på vår vagn och hur man gör om Majas liggkorg till en sittdel. Hon är stor och liggdelen liten så snart kommer vi att byta till sittdel och ha henne där men med fult liggläge istället. I alla fall så blev jag väldigt fundersam över hur sjutton man skulle omvandla liggdelen då jag trodde att man använde samma tyg, bara gjorde om det på nåt sätt. Tills jag inser att det inte fungerar. Det måste vara ett annat tyg man sätter på själva stommen, ett tyg som vi inte har!


Så jag ringde Babyproffsen i Örebro där vi köpte vagnen i somras, laddade för att behöva bråka över att dom glömt skicka med tyget. Idag ringde de tillbaka till mig och utan att behöva tjafsa alls så skickar dom tyget till mig under veckan! Tack för det Babyproffsen, ni är proffs!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att slippa tjafsa! Men jag ska erkänna att ibland när jag laddat för fullt inför ett telefonsamtal, så kan jag nästan bli besviken när det går för lätt ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...