torsdag 3 september 2009

Stroller shopper

Hittade denna hos wildbabies. Snygg tycker jag och hjärnan sätter direkt igång att arbeta.Jag ska sy en själv såklart. Jag har tyg, det blir en röd med vita prickar, snyggt till våran svarta vagn. Jag sydde en skötväska i våras och den här är enklare i modellen så det ska nog inte vara några problem. Har alltså just nu sparat 299 pix! ;)

Det här är skötväskan jag använder nu och den har jag sytt själv i tyg från Ikea. Väskan har två stora fack inuti. Ett stort fack på baksidan och två minde fack på utsidan. Den går att stänga med hjälp av tryckknappar och kardborreband.

Skötväskor är hutlöst dyra att köpa!

3 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag var lika bra på att sy som du!

    SvaraRadera
  2. hej
    ååå super fin skötväska
    man skulle inte kunna få mönstret
    sitter och letar efter en skötväska men alla fina är ssssssssssssssååå himla dyra
    så började jag fundera på att sy en själv men hittar inget bra mönster

    MVH
    camilla ¨
    camilla.kokoneci@nilsongroup.com

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...