onsdag 21 april 2010

Jag är inte ensam...

... om att ha en dotter född i december 2008 och vänta barn igen.

Jag har några bloggar som jag följer nästan dagligen och har gjort sedan Alva var liten bebis, jag vet inte hur jag hittade dem men det vi har gemensamt är att vi har döttrar födda i samma månad och till en början följde jag nog de andra för att det var kul med andra bebisar i samma ålder.

Nu är det en efter en som väntar bebis nummer 2 och det är så kul att följa. Vet inte om ni andra där ute är så intresserade men här är i alla fall länkar till de andra gravida decembermammorna!




2 kommentarer:

  1. Ja visst är det roligt att det är ett gäng som ska ha igen! Kommer bli galet bebissjuk när alla era bebisar börjar "ploppa" ut, får ju vänta ända till november jag ;). Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja vi är en del. Kan fylla på med några till, ska blogga lite ikväll hade jag tänkt. Det är verkligen syskonboom nu. :-)

    ICandy Pear är en bra idé men i praktiken tycker jag inte att det var lika bra så det kommer inte bli någon sån för oss. Gillar isåfall Peachen mer, men den känns å andra sidan orimligt dyr. Just nu är jag mest inne på att strunta i syskonvagn och köpa en syskonsits och ståbräda till våran emmaljunga. Men får se...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...