tisdag 27 juli 2010

2 dagar sen

Idag är det ingen bra dag alls. Jag känner mig less, trött och bitter. Jag vill inte vara gravid längre, jag vill ha min bebis utanpå magen, jag vill kunna röra mig som jag vill, jag är bitter över att jag gjorde vändningen, annars hade jag haft en två veckors bebis hos mig nu, allt för att jag fått för mig att föda vaginalt, som man ska! Ångrar mig starkt för tillfället.

Jag sitter och är sur över att solen kommit fram igen, jag vill inte svettas mera. Jag dricker en häxblandning bestående av vatten, citron, färsk ingefära, honung och cayennepeppar som sägs kunna köra igång förlossningen. Starkt som satan men vad gör man inte? ricinolja nästa kanske.... Sammandragningarna startade i alla fall direkt av min superdrink så jag hoppas på det här, inget annat har ju fungerat hitills.

Jag ska snart ta bilen och åka och köpa mera garn, hinner kanske virka ännu en fullstor filt innan den här lilla busen behagar komma ut...

2 kommentarer:

  1. Den där drycken tog jag också och jag tror på den ; ) Den funkade ganska bra.
    Lycka till !!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...