fredag 2 juli 2010

Namn!

Ja vad ska bebisen heta? Jag har skrivit en ganska lång lista med namn som jag tycker om, det är flera tjejnamn än killnamn. Jag har visat Jimmy listan och bett honom stryka det han absolut inte går med på och skriva dit flera namn om han har några, vi måste ju i alla fall börja fundera seriöst på namn till bebisen. Fick jag ensam bestämma så är tjejnamnet klart, blir det en kille har jag två namn som jag velar mellan, men nu är jag ju inte ensam om beslutet.... Har ni några förslag som passar ihop med Alva?

1 kommentar:

  1. Namnfrågan är inte enkel! Vi velade en hel vecka innan namnet var valt. Jag har bekanta som inte var säkra på vad de skulle kalla bebisen i tre månader. Tillslut fick de brev skattemyndigheten med en påminnelse...

    Vill ni att namnen ska börja på samma begynnelsebokstav, eller spelar det ingen roll? Flicknamn är lite lättare att komma på flera fina tycker jag. Pojknamn är supersvårt. Vi hade nog bara ett pojknamn (som vi i och för sig var överens om) redo när vi väntade Malva. Vi sparar nog det om ett ev syskon blir en bror ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...