måndag 5 juli 2010

Vilken värme!

Vilket väder helgen har bjudit på! Trots att jag är höggravid och smällfet så tycker jag ändå att det varit ganska skönt, så länge jag har haft tillgång till bad så har det varit underbart! Alva som har varit rädd för vatten verkar ha blivit botad och var helt vild ute på Björnö, hon ville bada och gräva i sanden hela tiden. Det är så skönt att se henne så glad och lycklig! Tyvärr så åkte hon på feber i natt, antar att det är en reaktion på 18-månaders sprutan, stackars barn.

Idag är det dags för besök hon barnmorskan igen, sista besöket hoppas jag, det är i alla fall vad jag har sagt till min barnmorska :) Ska fråga henne idag om vad hon tror om storleken på den här bebisen, Alva var ju en liten plutt och jag tror att den här är större. Jag har haft ganska kraftiga förvärkar under fredagen och lördagen och jag hoppas att de gjort lite nytta, längtar verkligen tills det sätter igång och den här lilla krabaten kommer ut!

Vi har hämtat den nya vagnen, bilder kommer så småningom. Jag är toppennöjd i alla fall. Dessutom har jag köpt en ny dator! Äntligen! Det är underbart att ha en fungerande dator att skriva på!

Ha en topenmåndag! Det ska jag ha, har verkligen vaknat på rätt sida idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...