torsdag 14 oktober 2010

Flygande bebis

Maja gillar att flyga med pappa :)


Maja har länge stått i knät på oss, hon är stark i benen men idag stod hon i mitt knä, hållandes endast i mina händer... Hon är otroligt stadig och stark.

En sak till, förra veckan var hon på väg att kravla sig ur vår säng! Jag hade lämnat henne sovandes där medan jag och Alva fixade välling, precis när jag stoppade in vällingen i micron hörde jag att hon vaknade men jag tänkte att hon får vänta de 30 sek som det tar att göra klart vällingen. När vällingen var klar gick jag in i sovrummet och ser att Maja kravlat sig fram till sängkanten och nattduktsbordet. Hjärtat stannade nästan på mig och jag rusade fram till henne. Hon är bara två månader och borde ligga ganska stilla där man lämnar henne men icke. Hon är som sin moster säger min mamma :) Tänk att två barn med samma förutsättningar kan bli så olika...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...