torsdag 2 december 2010

Blir man snäll av pepparkakor?

Jag är trött och lättirriterad. Att man kan bli så arg på en 2-åring är otroligt men när hon ska pilla på allt, följa mig som en svans, trotsa och inte lyssna, ramla och slå sig.... då lessnar jag till slut. Idag känner jag mig inte som någon snäll och glad mamma. Idag käkar jag pepparkakor medan båda tjejerna sover och hoppas att de gör mig lite snällare. Sen är det väl dags att återgå till det otacksamma arbetet med att plocka, städa, tvätta och diska...

1 kommentar:

  1. jag vet inte alls om man blir snäll av pepparkakor, men faktum är att man inte kan vara snäll jämt! och tvååringar är underbara för det mesta och superjobbiga ibland. De är stora och förstår allt ibland, och ibland är de små och fattar ingenting. I morgon är en annan dag och allt blir bättre ;)

    Vilken fin bild du har på dina "nissar"!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...