söndag 3 januari 2010

Nya tag, nya tider

Julen var underbar och spenderades hemma hos mamma i Dalarna. Massor med snö och Alva kunde provköra pulkan.

Alva fick så klart ett helt berg med julklappar så de räckte i flera dagar, hon kommer bli bortskämd min lilla tjej, december innebär paket nästan varje dag för henne med både födelsedag och jul.

Nyår tillbringades hemma, som en vanlig torsdag nästan, enda skillnaden var väl bubblet vi drack.

Jag har en liten hemlis som jag inte kan hålla inne med längre, många vet redan men nu går jag offciellt ut med nyheten att Alva ska bli storasyster i sommar!!!

Jag mår illa, jätteilla. Har ingen ork eller energi. Det enda jag gör är att äta, det dämpar illamåeendet en liten stund och det är det enda roliga för tillfället. Jag är en trist och tråkig mamma som inte vill eller orkar leka och jag har inget tålamod (har jag iofs knappt annars heller, men nu är det värre än någonsin).

God fortsättning och nu kommer nog bloggen att ändra inriktning en aning.

1 kommentar:

  1. Grattis grattis grattis och åter igen...grattis.. lite småsurt att jag inte kan sitta och klaga tillsammans med dig om att aldrig ungen kommer nångång :-D hihi!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...