torsdag 28 januari 2010

Tiden bara rusar förbi

Jag har gått in i vecka 15 och jag tycker att det går så snabbt. Magen växer och det är kul, går inte upp i vikt lika snabbt ännu som jag gjorde med Alva och det är skönt! Vill helst undvika att sluta på 82 kg den här gången :)

Alva har haft feber och sen magsjuka på det, vi har fått pussla som bara den här hemma med jobb, skola och vab. Vi som skulle skola in på dagis. Nu börjar hon piggna till i allafall så tempot kanske lugnar ner sig lite.

Det är superskoj att plugga igen, jag känner mig motiverad och blir allt mera säker på vad jag faktskt vll jobba med någongång i framtiden, funderar bara på hur jag ska ta mig dit.

1 kommentar:

  1. Åh, det måste vara en underbar känsla att veta vad man vill göra när man "blir stor". Själv är jag supernöjd och har nog mitt drömjobb, men vet inte om det är vad jag vill göra i resten av mitt yrkesliv... Får väl se ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...