torsdag 10 juni 2010

Jobbig dag idag

Igår var min mamma här och hälsade på, vi käkade lunch nere i hamnen och sprang runt på stan, hade helt enkelt en toppen dag som var jättemysig men det ledde också till foglossning och rejäl smärta lite överallt, trötta och onda ben och en natt med dålig sömn. Så idag har jag varit en supertråkig mamma. Vi har varit inne hela dagen trots fint väder, jag orkar inte lyfta Alva i och ur en gunga, hjälpa henne i klätterställningen i lekparken osv. det gör ont och jag hatar det här, hatar den här sista delen av graviditeten, det var aldrig så här förra gången.

Min underbara mamma köpte en jättefin mamma/amningsklänning till mig som jag spanat på länge. Den tröstar ju lite i alla fall :)


Även Alva blev bortskämd av mormor med två par skor och denna underbara klänning!
Äntligen börjar den här dagen lida mot sitt slut, jag har varit så trött, ledsen, arg och frustrerad idag. Underbara Alva har torkat mina tårar när jag brutit ihop av trötthet och värk, stackars barn. Hon har kramat mig och myst med mig men också gjort mig vansinnig med sitt eviga klättrande och sin outtömliga energi, vi tog faktiskt en tupplur tillsammans på eftermiddagen och det behövdes. Jag hoppas på en bättre dag imorgon, då ska vi packa väskorna för en liten minisemester!

1 kommentar:

  1. Vilka söta klänningar!!! (don efter person!) var köpte du Alvas klänning?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...