söndag 19 september 2010

Dössberget

Idag tog vi, jag, Alva, Maja och min syster Elin, en promenad till Dössberget. Alva älskar att mata kaninerna som finns där och utsikten är underbar.

Maskrosblad till kaninerna
 Hand i hand med moster Elin, på väg till kaninerna med en varsin bukett maskrosblad.
Alva har massor med spring i sina små ben.
Utsikt från Dössberget, Bjursås, Dalarna.
Solsken!

Vi ska åka tillbaka till Västerås imorgon, jag vill inte, jag vill stanna kvar. Jag vill bo här, jag vill att mina barn ska växa upp här. Här finns tryggheten, rötterna, familjen. Här är jag hemma!

2 kommentarer:

  1. Vet hur du känner Emma, såna känslor får jag också när jag åker hemåt. Tryggheten, naturen och mycket mera! :-S

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att ni ska hitta jobb så ni kan få flytta hem!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...