fredag 10 september 2010

Jag är bara mänsklig

Jag är ingen supermamma, jag kan inte riktigt hantera alla situationer som uppstår här hemma med två envisa (nej, tre med mig själv) tjejer. Jag blir otroligt arg, frustrerad och ledsen emellanåt. Jag skriker, jag svär, jag gråter och jag har ständigt dåligt samvete mot båda mina barn. Jag räcker inte till åt dom båda två, jag kan bara ta riktigt hand om en åt gången men jag försöker! Jag gör så gott jag kan och jag älskar mina tjejer mer än något annat. Jag är så lyckligt lottad att jag har två friska fina flickor och trots att vissa dagar är totalt kaos så vill jag inte byta det här mot någonting i världen. Jag är världens lyckligaste mamma även om jag inte är bäst hela tiden... ♥ Jag är bara mänsklig fick jag veta av kära E igår när allt var upp och ner och det är ju sant.

1 kommentar:

  1. Tomten finns inte, stålmannen finns inte och DET FINNS INGA SUPERMAMMOR!!!! Men du kommer djäkligt nära ibland! Glöm inte att de allra flesta kraven lägger vi på oss själva, och att du gör ditt bästa räcker gott och väl för båda dina tjejer. Du är den bästa mamman i hela världen för dina prinsessor. Det finns ingen som kan göra ditt jobb bättre än du! Kram vännen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...