torsdag 2 september 2010

Magläge

Maja var kinkig igår kväll, det händer då och då på kvällarna och det verkar som att hon fortfarande har magknip. Jag fick henne inte att somna, inte ens med amning, hon var bara arg och frustrerad. Till slut gav jag upp och la henne på mage, hon blev lugn direkt, jag la henne i hennes säng och hon somnade inom ett par minuter. Hon är en magsovare precis som sin storasyster. Nu sover hon i vagnen, på mage, hur lugn som helst.

Jag vet självklart att man enligt rekommendationerna inte ska ha barnen på mage men vad gör man då när ens barn mår så mycket bättre på mage? Jag och min syster sov båda bara på mage. Kan tillägga också att jag vände Maja på sidan när jag gick och la mig.

Nu är det dags att sätta fart, dagis och promenad står på schemat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...