torsdag 23 september 2010

En nystart!

Nu är allt klart. Jimmy har sagt upp sig, han har fått nytt jobb, mäklaren och en fotograf kommer nästa vecka, lägenheten ska säljas. Vi ska flytta!

Om ca: en månad går flyttlasset från Västerås, vi ska flytta till ett hus i Bjursås. Alla bitar föll smidigt på plats och det blir en nystart för hela vår familj.

Elva år har gått sedan jag lämnade Bjursås, först blev det ett år i Falun, sen ett år i Stockholm och sen nio långa år i Västerås. Mycket har förändrats, jag har förändrats, jag trodde att jag var en storstadstjej men jag hade fel. Jag vill inget hellre än att ha nära till skogen, bo på ett litet ställe där mina barn får en rygg uppväxt. Jag vill ha min familj nära, jag vill bo i ett hus. Nu blir allt verklighet och jag får äntligen komma hem igen, med Jimmy, Alva och Maja!

Jag är lycklig!

2 kommentarer:

  1. Vad underbart! Jag är så glad för din skull!!

    SvaraRadera
  2. Jag är sååå glad för din skull!!! Men jag kommer att sakna dig massor!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...