fredag 24 september 2010

På stan med en bebis

Idag tog vi en snabb sväng på stan. Jag var tvungen att köpa overall och skor till Alva och jag kom faktiskt hem med både och men fy sjutton för att gå på stan med en bebis, jag avskyr det!

Det började bra, Maja somnade när jag väntade på bussen men inne på Kappahl vaknade hon, gick till Din sko, där inne började hon skrika. Det gick bra när vi var ute och vagnen rörde sig men så fort jag gick in någonstans eller stannade vagnen gallskrek hon. Ni kan ju tänka er hur bussresan hem gick.

Väl hemma bara flinade skitungen åt mig ;) Känns som att hon tänkte:
-Haha Mamma, jag vann, jag fick som jag ville... :)

Jaja, nästa gång jag måste ner på stan får Jimmy vara hemma med tjejerna, Alva skötte sig dock exemplariskt ♥ Nu hoppas jag bara att både overall och kängor passar för jag vill inte ner på stan och byta....

 Overallen
Höstkänga
Vinterkänga

1 kommentar:

  1. Superfina kängor! Det värsta är att man hetsar upp sig själv också när barnet börjar gråta i affären, och så svettas man, och så försöker amn skynda, och så är det kö och så... ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...