onsdag 19 maj 2010

Nu räcker det!

Jag är skoltrött, har bara två uppgifter kvar, slutar nästa fredag och all motivation är som bortblåst. Jag tror det har att göra med mitt allmäntillstånd, jag trivs verkligen inte längre i min egen kropp. Jag älskar barnet i min mage, jag tycker det är underbart att känna hur h*n rör sig, jag är tacksam över att få bli mamma igen men jag vill inte längre vara gravid.

Jag vill få tillbaka min kropp, jag vill vara smal, jag vill kunna springa och jag längtar så sjukt mycket efter att få snöra på mig löparskorna, cykla till skogen och springa, ta ut mig, svettas och känna att jag är stark, snabb och att jag har en frisk och fungerande kropp. Längtar till gymmet, längtar efter att kunna ta långa promenader utan ryggvärk och sammandragningar. Det räcker nu.

Jag vill att kommande veckor rusar förbi, jag vill inte längre vara tjock för tjock är jag, säg inget annat. Jag vill föda barn nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...