söndag 14 mars 2010

Ingen aptit

Nu har jag nått en ny fas i graviditeten. Efter att ha kunnat äta i stort sett hur mycket som helst har jag nu knappt någon aptit alls vilket jag med glädje välkomnar. Jag vill inte sluta på 20 kg plus den här gången också. Jag har nu inte ätit sedan lunch och är fortfarande inte hungrig, lunchen gjorde mig proppmätt, bebisen trycker på magsäcken och det känns som att jag inte längre behöver mat.

Jag ska snart äta lite gröt men bara för att jag vet att jag måste få i mig någonting. Mat vill jag absolut inte ha. Hoppas att det fortsätter så här, jag vill inte bli en tjockis igen. Jag har tur som bara blir tjock tillfälligt i alla fall, värk i rygg och knän är inget jag skulle vilja leva med för jämnan men det fick jag känna på under förra graviditeten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...