tisdag 23 mars 2010

Usel dag

Vilken usel dag det har varit! Började med att jag började gråta över att det snöade ute, nu igen! Jag orkar inte med mera snö, jag hoppas att nästa vinter blir grön. Sen stängdes vattnet av utan någon förvarning och det värsta av allt, jag har ar inte längre Photoshop i datorn, det fungerar inte efter att jag körde ett program som skulle rensa bort skräp, fungerar inte att installera om och jag får inte den tidigare versionen att fungera heller. Jag behöver en ny dator nu! Blir galen eftersom jag måste ha Photoshop i mina kurser, är lite stressad nu.

Positivt är att jag i alla fall får tillbaka pengar på skatten men de går direkt till den nya vagnen och idag köpte Jimmy en ny bil, nu kommer vi få plats allihopa.

Ska lägga mig nu, snöar det imorgon när jag vaknar drar jag täcket över både Alva och mig, ringer dagis och säger att vi är sjuka tills snön är borta!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...