onsdag 17 mars 2010

Nytt i garderoben

Igår shoppade jag äntligen en vårjacka till Alva, nu när overallsäsongen snart äntligen är över tänkte jag att hon skulle springa runt i den här.
Men det tyckte inte hon. Hon skrek och blev förbannad när jag ville att hon skulle prova den. Hon är bara ett år men vet redan vad hon vill och inte vill ha på sig, bestämda, envisa unge.

Jag hade köpt en annan jacka först på Lindex men när jag kom hem hade posten levererat rabattkuponger på 30% hos just Lindex så jag åkte tllbaka, lämnade tillbaka jackan och köpte en annan dyrare och snyggare men till ungefär samma pris :)

Dessutom hade jag 25% rabatt på kappahl och det kan man ju inte låta förfaras så det blev en kofta också, den däremot älskade hon och skulle sätta på sig direkt. Tur att man lyckas ibland i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...